Morsdag

30 maj 2010 Ojoj, vad trött jag blev.. Råkade somna bredvid Belle när jag skulle natta henne. Såå mysigt. Så nu sitter jag med en kopp kaffe och en Annanassplit och försöker få lite energi till att påbörja mitt geografiplugg.. Jag och Belle är hemma hos mamma och pappa just nu. Fast mina föräldrar är och kollar på Elliots fotbollsmatch. Jag och Belle har sovit här hela helgen. Det har gått jättebra att sova borta med Belle. Hon är så duktig så. Iofs är vi här väldigt ofta, så det känns ju inte främmande för henne. I fredagsnatt sov Belle mellan mig och mamma i stora sängen. Haha, stackars pappa fick sova i extrasängen. Då vaknade Belle halv nio och fick sin mormor att gå upp med henne, så Belles mamma fick sova lite extra. Efter frukost så begav vi oss in till stan. Jag letade efter en present till Belles kusin, Antonio som skulle firas. Hittade ett memory-bingo som jag köpte till honom. Han förstod inte riktigt poängen med spelet, men han lekte med träbrickorna på annat vis :) Så igår var Belle och jag nere i Helsingborg hela kvällen. Det var jättemysigt. Det var en himla massa barn där, i alla storlekar :) Gagi & Oliver med sina pojkar Emilio & Antonio, Ingas & Boros flickor Nicole & Natalie, Damir & Anki med sin lilla Ella och så jag med Belle. Lubbe & Marina har ännu sin bebis i magen, men snart så finns även den bebben inräknad i barnaskaran :)
Idag så vaknade Belle återigen halv nio. Jag försökte snosa med henne, men det gick inte så det var till att gå upp. Vi sov i lillebrors säng, då han var hos Kimsan inatt, så jag gick upp med Belle och lade henne mellan mamma & pappa i sängen. Bästa sättet att få upp dem på, banne mig. Så åt vi alla frukost, Belle åt duktigt sin gröt. Sedan ville hon nana lite, så jag fick natta henne en stund. Då passade jag på att övningsköra hem till mig med mamma. Duscha, byta kläder, städa lägenheten och göra fint inför att Zoran kommer hem ikväll. Jag hämtade även mina läxpapper och sedan åkte vi tillbaka hit för att plugga. Nu är mamma och pappa och kollar fotboll och Belle nanar, så jag borde egentligen påbörja plugget nu, så jag får så mycket som möjligt gjort. För klockan fem skall vi till min farmor&farfar och fira morsdag. Tänk, att jag inkluderas bland alla vi mammor som firas denna dag. Helt otroligt!! Som min pappa sa vid frukost "Tänk, att nu har vi två mammor som skall firas".
Ikväll kommer min man hem! Det har varit en av de längsta helgerna i mitt liv, haha. Känns som att han varit borta i evigheter. Då blir det familjemys i massor :)  Nä, nu får jag sluta här och börja plugga.



Mammas lilla älskling ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0