Teori- och skolplugg -.-

12 maj 2010     Vilken underbar onsdag.. det är grått & regnigt ute. Så jäkla trist. Jag hade velat ta en långpromenad med lillan idag. Får hoppas att det slutar regna snart. Belle ligger och nanar jämte sin pappa nu. Hon var jättetrött och gnällig innan jag fick henne att somna, stackarn. Idag har jag ingenting på schemat. Hade iofs velat sola med Tesse ikväll. Ska kolla om hon kan :) Så dagen kommer bestå av att tvätta allt i vår överfyllda tvättkorg, dammsuga lägenheten samt teoriplugg. Gårdagens körlektion gick helt okej. Jag var väl kanske inte jätteduktig men jag var iallafall ingen trafikfara. Framsteg ^^ Nästa lektion skulle vi sätta om två veckor ungefär och fram tills dess ska jag ha gjort ABCF-proven. Jag är klar med prov A, så det är väl bara att sätta igång med resten. Denna vecka får gå till teori och nästa vecka till skolplugget. Jag längtar tills allt det är över. Jag kommer väl iofs ha lite arbeten över sommaren, men det kommer vara långt ifrån allt jag har nu. Det ska bli skönt att släppa allt som har med skolan för ett tag. Och så har jag körkort i sommar, förhoppningsvis!! Hur det nu ska gå med att köra Zorans nya bil, är ju iofs oklart. Han och hans nya (jävla) fälgar! Den bilen är verkligen hans ögonsten -.-

Nej, nu får jag komma igång med allt som skall göras. Ha det fint, KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0