Mamma som höggravid & Belle som nyfödd

8 september 2010     Belle sussar gott i sin barnvagn. Jag gick en runda tills hon somnade och nu sover hon utanför i sin barnvagn. Jag sitter framför datorn och tittar på bilder på Belle som nyfödd! Jag hittade även bilder på mig som höggravid.. Det kändes märkligt att titta på dem. Att Belle faktiskt låg inuti min mage. Man tror att efter att ha fått barn, så tycker man det är helt naturligt. Jovisst, naturligt är det, men det känns ännu mer otroligt efter att ha fått barn, att man faktiskt hade ett barn inuti sin kropp. Det är häftigt, alltså.
Men vad som också slog mig är att jag var ju inte ens särskilt stor, inte ens som höggravid. Jag menar inte kroppen överlag, för jag la inte på mig speciellt mycket. Gick upp 8 kilo allt som allt med Belle. Men själva magen var inte speciellt stor heller. Jag minns att jag kände mig helt enorm, men jag var faktiskt inte speciellt stor. Skönt, annars hade jag väl kollapsat ^^

   

Dessa bilder togs bara några dagar innan Belle föddes.



Här håller jag Belle för första gången i min famn. Som jag hade längtat efter det. Helt underbart.
 Alla känslor kommer över mig nu, när jag tittar på dessa bilderna. Börjar nästan gråta.
Kärlek vid första ögonkast! Plus 8 månader innan dess ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym läsare :)

Min fråga; i vilket program har du gjort din bloggdesign? Så otroligt söt! :)

2010-09-08 @ 16:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0