Dags att blogga igen!

Tillbaka till denna bloggen nu! Jag påbörjade mammastosabit.blogg.se, men det blev aldrig någon reda med uppdateringarna. Nu känner jag för att påbörja denna gamla blogg igen istället. Kan vara pga namnet, Mammahjärtapappa, som jag tycker är passande och lite smått symboliskt.

Jag och Z. separerade i februari 2011 och det var helt slut mellan oss i ett halvår. Efter att tiden gick och man fick vara isär och ifrån varandra, längtade vi båda tillbaka. Till varandra, till att få vara en familj igen, till att Belle skulle få vakna upp jämte sin mamma & pappa samt att vi skulle få vakna upp jämte henne varje morgon.

Att gå tillbaka till varandra är det lättaste beslut jag någonsin fattat i mitt liv samtidigt som jag vet att det kommer bli svårt att lappa ihop vårt förhållande. Kärleken finns där, men det var mycket annat som inte riktigt fungerade. Men vi kommer kämpa, vi kommer få det att fungera. Vi är inte lyckliga utan varandra.

SÅ därför går jag tillbaka till denna blogg. Och nu ska det blir ordning och reda med bloggandet, fanimej! Vill ju blogga, tycker det är roligt. Det har bara varit brist på tid på sistonde. Men nu ska jag se till att ta mig tid till bloggen och till läsarna. Nu har jag INGA läsare kvar ^^ Hade en hel del innan, så jag ska nog försöka få er att börja läsa igen samt att fler vill kika in på bloggen :) Hade varit roligt!

Nu kokar pastan för fullt och Belle sitter och väntar otåligt på kvällsmaten. Spagetti och köttfärsås står på menyn. Skriver senare ikväll!

KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0