Efterlängtad tjejkväll på gång!

Hej! Mannen och lillan sover. Belle däckade här i soffan med vällingflaskan i handen och Z. ligger i sängen. Han var ute och röjde på stan igår, så han var rätt så sleten imorse. Jag däremot vaknade 07.30 med Bellis ^^ Borde kanske passa på att sova lite jag med nu när alla andra sover. Det kommer bli en lång kväll, faktiskt. Jag har bjudit över mina tjejer på tjejkväll idag. Kommer bli jättemysigt! Det var längesen jag träffade vissa, så att få träffa alla på en gång kommer bli jätteroligt. Ska ha tjejkvällen hemma hos mamma & pappa. Större plats, helt enkelt samt så ska jag få hjälp utav pappsen att laga lasagne till oss. Han är världsbäst på att göra lasagne!

Så jag har gått runt och provat kläder för att se vad man ska ha på sig för något ikväll.. Denna vecka har jag faktiskt skämt bort mig själv samt blivit bortskämd utav älsklingen. Jag fyllde 20 år i måndags, så jag har fått en jättefin klocka utav Z. Jag har önskat mig en klocka länge, så det är jätteroligt att äntligen fått en! Införskaffade mig även ett par skor samt ett halsband :) Så mycket brukar jag verkligen inte köpa på en och samma gång, men wtf, ibland så får man göra så, helt enkelt :)







Så jag vet iallafall 3 saker att ha på mig ikväll. Blir dock aningen lättklätt om jag inte har något annat, haha, så jag får leta vidare i gareoben efter något mer ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0