Festligheter på gång

Nu ska jag strax bege mig till mamma & pappa. Var där innan idag och städade undan lite och dukade bordet. Så det är inte så mycket som skall göras nu därhemma. Det blir en baggis. Hanna kommer snart hem dit och ska hjälpa mig med håret. Hon är en pärla som hjälper mig :) Jag är ju hopplös på sådant själv, så det är tur att jag har Hanna!

Var inne på Systembolaget igår för första gången :) Köpte vin till ikväll. Ett vitt, sött vin som heter Dr. L. Jättegott! Sedan så har jag även lite hittegodscider ifrån jobbet som jag har att ta med ikväll :) Det är ju nämligen så att när en gäst på hotellet lämnar efter sig alkohol, alltså inte hotellets alkohol, så får man ta med det hem. Har hittat 2 ciderflaskor som ska bli goda att smutta på ikväll.
Kameran skall med ikväll och det ska tas många kort ikväll. Kommer bli en minnesvärd tjejkväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0