Inte på topp

Hej :) Lillan har somnat, Z. lagar mat och jag tar det lugnt. Jag har inte känt mig på topp idag. Kan ju bero på lite olika faktorer; För lite sömn, halsont, förkylningsblåsor i hela käften - ONT, ONT ONT samt så har jag fått någon period av 'breakouts' som man så fint kallar uppkomsten utav finnar i ens ansikte på engelska ^^ Har aldrig haft så här ful hy.. någonsin. Fattar inte vad som hänt. Men så är det med mig, allt på en gång. Hela kroppen blir i obalans när jag inte känner mig helt frisk. Men det är inte roligt alltså.. -.- Känner mig så patetiskt ytlig, men vafan >,<

Maten luktar jättegott här ifrån köket. Det ser ut att bli köttfärsbiffar, ugnsstekt potatis, brunsås samt sallad. Gott!
Skriver senare, när jag har lite mer engeri efter att ha fått mat i magen :) Då kommer även fler biler på älsklingen.


Kommentarer
Postat av: dajana

utslagen du fått i ansiktet kan bero på en kombination av din förkylning, samt stress!! gör en ansiktsmask på kvällen med honung, brukar ibland lugna ner det. ( finns även ett gele på kicks från clinique, som man duttar på utslaget- låter värka i 5 min o sen sköljer bort) det brukar torka ut utslaget, så de försvinner eller blir betydligt mindre. superbra. krya på dig

2011-08-31 @ 09:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0