Jobb på fritids idag :)

Hej! Om lite mindre än en halvtimme ska Belle och jag åka till dagis och sedan skall jag för första gången åka till en skola och vicka på ett fritids :) Spännande! Jag är jätteglad för att få jobb på bemanningen. Roligt att få jobba med lite äldre barn också. Jag har ju planer på att plugga vidare till lågstadielärare och på fritids är det ju barn i den åldern som jag vill jobba med i framtiden. Jag tror att jag kommer bli en rolig leksak bland barnen idag ^^ Barn i den åldern brukar tycka om unga, då vi är precis mittemellan barn och vuxna och det är roligt för barnen.

Japp, nu är det måndag igen och det är en ny vecka;

Måndag:  Jobba på fritids kl. 14.00 - 18.00

Tisdag: Jobba på Tylöhus kl. 9.00 - 15.00

Onsdag: Jobba på Tylöhus kl. 9.00 - 15.00

Torsdag: Jobba på Periform kl. 8.00 - 16.00

Fredag: Jobba på Tylöhus kl. 9.00 - 15.00

Ja, som ni ser.. det är bara att kämpa på :) Jag är faktiskt bara glad att jag får jobba. Denna vecka på 3 olika arbetsplatser dessutom. Roligt :)
Nä, nu ska jag sleva i mig en skål cornflakes och därefter skall vi bege oss till dagis & jobb :)



Jättefin present utav Sara vännen. Massa massa goda recept som jag vill baka :)



Denna presenten blev jag överlyckligt utav, en tavellist med texten "Kärleken övervinner allt". Den var jättefin :) Fick den utav mina tjejer Alexandra, Emelie & Erica!
Tack så mycket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0