Potträningen har blivit toaträning :)

Godmorgon! 07.30 väckte min lilla mig och ville 'kissa pottan'. Hon satt och tjabbade med mig en stund och trötta jag försökte bara sova vidare. Men när man pottränar sin dotter så är det snabba ryck när hon säger 'kissa pottan'. Nu är det faktiskt inte pottan som hon kissar på, utan toaletten :) Hon är jätteduktig. Men visst är det lite meck med potträning ^^ Småbarn kissar väldigt, välidgt ofta. Så det blir många toalettbesök med Belle. Men det är roligt att se att hon är så duktig att hon kan kissa på toaletten redan nu. Känner mig så stolt över min älskling!



Z. var rolig häromdagen. Belle vaknade runt kl. 6.00 på morgonen och ville upp och kissa på pottan. Jag försökte få Z. att ta henne till toaletten, men han var inte pigg nog till detta. Så jag hör honom mumla "kissa blöjan, vettja". Haha ^^ Belle såg lite frågande ut, som om hon tänkte "Hur ska dom ha det, egentligen?!" :) Så det blev jag som fick gå upp -.-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0