Tack för igår, älskade vänner!

Känner mig aningen tung i huvudet idag ^^ Men det var det så värt. Hade en jätteroligt kväll med mina flickor igår! De som kom och gjorde kvällen helt underbar var Alexandra, Hanna, Emelie, Erica, Therese & Sara. Underbara tjejer :) Den enda som saknades var Linan, som inte kunde komma. Hon har fullt upp i Göteborg med nytt jobb och ny lägenhet så det gick inte ihop att komma ner. Saknade dig, Linan!

Therese kom först och hade med sig både man och dotter. Z. och Belle var hemma hos mina föräldrar och hjälpte mig göra iordning, så våra små tjejer fick leka lite här hemma :) Satt med och åt middag med oss också, jätteroligt. Therese dotter Nellie är strax  3 år, så det skiljer bara 1 år och 1 månad, exakt, på våra töser. De lekte jättefint hela kvällen. Så roligt att se :)

Hela kvällen bestod av massa, massa snack om allt mellan himmel & jord. God mat & trevligt sällskap, det blir inte bättre då! Framåt tolvslaget drog vi in till stan, först till Lilla Helvetet därefter begav vi oss till Tre Hjärtan. När det stället stängde, begav vi oss iväg för att avsluta kvällen med massa dans på The Corner.
Personligen tycker jag att Halmstad inte har speciellt mycket att erbjuda oss ungdomar gällande nattklubbar, men egentligen.. Allt blir vad man gör det till. Har man rätt sällskap, ens bästa vänner, så blir alla ställen roliga att gå till :) Dagens visdomsord, mina vänner! Roligt att det kom att handla om nattklubbar, bara ;]














Kommentarer
Postat av: johanna sandberg

Aw sötnosar nellie o Belle är! Hihi

2011-08-30 @ 06:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0