Från säng till jobb på 10 minuter -.-

Godkväll.. Jag har precis vaknat efter att ha fått vila tillsammans med lillan i 2 timmar. Vaknade nu klockan 21.00. Känner mig helt off i huvudet. Min dag började inte riktigt som jag ville att den skulle. Jag skulle jobba på Periform idag, skulle bli hämtad utav mormor kvart över 7. Ställer min väckarklocka på mobilen kl. 06.00.. den ringer inte.. Z. vaknade till fem över 7 och frågar mig om jag inte borde ha gått upp. Jävla mobilhelvete! Jag fick bara vakna, på med kläder, borsta tänderna, pussa älsklingarna hejdå sedan bege mig till jobbet. Tur í oturen så hade jag däckat med smink på mig kvällen innan, så jag hade lite avskavt smink på mig ^^ Förhoppningsvis såg det aningen bättre ut än om jag varit helt osminkad -.- Fick jobba över på jobbet också, jag kom hem halv 6 ikväll. Efter kvällsmaten, så gosade vi alla 3 i soffan. Och helt plötsligt hade stumpalumpa somnat. Vi la henne i sängen och det var även då som jag däckade. Belle somnade tidigt ikväll, men det är bara bra. Hon ska upp tidigt för dagis imorgon, så då måste man vara utvilad!

Nu väntar min man på mig att göra honom sällskap i soffan, jag får göra som han vill :)
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0