Kaos bland leksakerna ^^

Just nu har min lilla dotter lyckats vända alla hennes leksaks-korgar upp & ned. Allt innehåll, alla leksaker & småprylar ligger nu utspritt på govlet. Sätte mig här, framför datorn, så jag slipper se oredan ^^ Belle däremot tycker inte om att jag sitter här ^^ Hon vill leka :)

Hon har alla sina dockor i sin lilla vagn nu och gör sig redo för att gå en promenad :) Hon sätter dem bredivd varandra, ser till att de sitter ordentligt och stadigt. Ingen docka får trilla ut!

Jag har precis hängt upp en tvätt, Z. sover (as always...) och nu insisterar lillan på att jag ska följa med på promenaden. Fram & tillbaka i lägenheten :) Hon är trött, har inte sovit middag idag. Det blir nog en tidig läggdags istället för henne ikväll. Fast inte förrän hon har städat ordentligt i lekhörnan ^^
Skriver mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0