Många sysslor, för lite ork

Jag har sååå mycket saker att göra, men absolut ingen som helst ork till något! Jag inväntar Hannisen som kommer strax med en flaska vin. Mmm :) Det låter som en perfekt fredag. Bellis har somnat i sin egna säng nu för första gången!! Detta måste ju kommas ihåg :) Hon somnade med vällingflaska i munnen. Jag låg i stora sängen, en halvmeter ifrån henne och sjöng lite innan hon somnade. Duktig tjej jag har :)

Jag & lillan har träffat Sophia & Annie idag :) Jättemysigt! Fikade lite, snackade en massa och flickorna lekte. De var båda två trötta små tjejer, så de var lite griniga, men det gick bra och de var så goa så :)

Så trots att jag har tvätt som skall strykas, hängas upp, tas ned samt att lägenheten är i stort behov av dammsugning & moppning, så har jag faktiskt fått liiite gjort idag. Jag har tjänat lite pengar samt haft finbesök. Så lite har man ju faktiskt gjort ^^ Mest nöje, dock inte så mycket nytta. Menmen, så är det ibland.

Imorgon ska jag jobba, 9.00 - 15.00. Därefter tänker jag lägga mig i ett solarium och sola en halvtimme. Måste skaffa mig lite färg på kroppen. Sedan är faktiskt min plan att storstäda här hemma. Måste faktiskt, så det är la bara att bita ihop. Fast å andra sidan, så måste jag ju ha energi över till kvällningen. Jag & bästa vännen Hanna ska ut på krogen. Ta några öl, eller ja, cider för min del. Dricker inte öl, inte gott..!

Nä, nog babblat. Nu kom Hannisen! Ha det fint, KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0