Städmåndag

Städmåndag, var det ja! Hela familjen har varit hemma idag och städat ^^ Belle speciellt, hon har varit så duktig så. Stökat ned så fort mamma varit och städat :)  G.mormor Lena har varit och hälsat på. Tog en promenad med Bellis till lekplatsen, medan jag fick det sista städat här hemma. Nu har vi Didda Drago på besök som leker med busan just nu. Jag har förberett maten, men det saknas lite ingredienser så hela familjen ska ta och handla om en stund. Det blir skomakarlåda på menyn. Köttskivor, potatismos, ärtor, stekt majs samt sås. Såå gott!

Vi har suttit och gjort en inbjudnijngslista inför Belles födelsedag. Vi har hyrt lokal nu och så fort vi bestämt oss för inbjudningarna ska se ut samt till vem de skall skickas till så ska jag sätta mig och beställa från extrafilm.se. Men nu får jag se till att vara lite social mot de andra. Hejdå, KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0