Seg söndag

Belle springer runt i bara blöja och leker med sina dockor. Kör runt dem i sin vagn samt i docksängen ^^ Vi var och lekte med Nellie för några dagar sedan. Nellie hade dockvagnar som Belle blev helförtjust i. Jag ska iväg i nästa vecka och köpa en liten docksulky till Bellis. Ingen aning vad en sådan kostar (?) men Belle kommer bli så glad, så glad :)  Idag har vi varit hemma hos Bellis mormor & morfar och firat morfar på sin födelesedag. Medan alla sörjer offren efter World Trade Center, så firar vi pappsen ^^

Nu väntar jag otåligt på mat! Jag är jättejättehungrig, vill ha mat i magen. Efter lite mat ska hela familjen ta och lägga sig och sova middag. Det kan behövas! Det blev en sen kväll för mig & Z. Var ute med lite vänner igår, hade jätteroligt. Men dessa utekvällar blir ju gärna väldigt, väldigt sena. Så man är lagomt seg dagen efter -.-
Så en tupplur gör oss nog gott, tror jag :)

Det blir en sväng till lekplatsen samt till dammen senare i eftermiddag. Sedan får vi se vad som händer ikväll. Kanske ska hyra en film och mysa lite? Det låter ganska lockande, faktiskt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0